Slovenian (SI)Croatian(HR)SerbianEnglish (United Kingdom)
Foto-klik

Foto-klik

Nakupovalna košarica

Košarica je prazna.

Načini plačila in cene

E-pošta natisni PDF

Omogočamo naslednje načine plačila:


  • z gotovino ob prevzemu - pri Paketnem pošiljanju (samo po Sloveniji):

Pri tem načinu plačila mora kupec plačati še stroške provizije plačila po plačilnem nalogu BN02, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev:

- Pri skupnem znesku naročila do 96 € znaša provizija 0,96 €,

- Pri skupnem znesku naročila med 96,01 in 500,99 € znaša provizija 1% zneska

- Pri skupnem znesku naročila nad 501 € znaša provizija 5,01 € (TI STROŠKI V NOBENEM PRIMERU NISO VEČJI OD 5€.)


  • z nakazilom/plačilom po predračunu na tekoči račun Foto-klik:

TRR: SI56 3400 0101 2350 564 (račun je odprt pri banki Sparkasse)

Imetnik računa:

Foto-klik, Jan Zajtl s.p.

Gašperšičeva ulica 3

1000 Ljubljana

pri izbiri tega načina plačila stroškov provizije ni!


  • Plačilo preko PayPal-a - varnega načina plačevanja s kreditnimi karticami

Pri izbiri tega načina plačila stroškov provizije ni!


Preko PayPal-a lahko plačate direktno po končanem spletnem nakupu (preusmeritev na njihovo uradno stran). Lahko pa nas tudi kontaktirate in vam izdamo predračun, znesek predračuna nakažete na naš PayPal račun: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

  • Pri osebnem prevzemu blaga imamo na voljo poleg gotovinskega plačila tudi možnost plačila s plačilnimi karticami:


Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v njegovem uporabniškem profilu.


Cene

Vse cene vsebujejo DDV!


Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila: Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub trudu, da bi zagotovili čimbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.