Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: info@foto-klik.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina) oz. v primeru osebnega vračila teh stroškov ni (KJE SMO?).
FOTO-KLIK d.o.o.
Francoska ulica 15
1000 Ljubljana
Vračilo blaga za pravne osebe
Nakup, opravljen s strani podjetja, se obravnava po pravilih oziroma splošnih pogojih poslovanja za pravne osebe. Podjetja, samostojni podjetniki in ostale pravne osebe lahko artikle vračajo v skladu z garancijskimi pogoji. Pravne osebe NE MOREJO uveljavljati pravice odstopa od pogodbe v 14 dneh oziroma vračila kupnine. Za vsa dodatna vprašanja v zvezi z vračili za pravne osebe prosimo pošljite na info@foto-klik.si
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. (To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.)
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-mail naslovu: info@foto-klik.si ali preko telefonske številke 041-722-884 na kateri smo dosegljiv od ponedeljka do petka (10-19h) ter soboto (8-13h).