Odstop od pogodbe, vračilo blaga in garancija:

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od nakupa oz. prejema blaga podjetju sporoči (npr. na kontaktni e-naslov: info@foto-klik.si, ali s pismom po pošti na naslov podjetja), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina) oz. v primeru osebnega vračila teh stroškov ni (KJE SMO?).

Potrošnik si lahko s spletne strani prenese OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Vračilo pošiljk:

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:

FOTO-KLIK d.o.o.
Francoska ulica 15
1000 Ljubljana

 

Dodatni pogoji za vračilo izdelka
  • Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa)
  • Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži ter v nespremenjeni količini.
  • Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Pri vračilu blaga stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, zato pošiljk z odkupnino ne sprejemamo .
  • Pošiljko je prav tako potrebno priložiti kopijo originalnega računa.
  • Priporočljiva je uporaba dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljk.

Vračilo blaga za pravne osebe

Nakup, opravljen s strani podjetja, se obravnava po pravilih oziroma splošnih pogojih poslovanja za pravne osebe. Podjetja, samostojni podjetniki in ostale pravne osebe lahko artikle vračajo v skladu z garancijskimi pogoji. Pravne osebe NE MOREJO uveljavljati pravice odstopa od pogodbe v 14 dneh oziroma vračila kupnine. Za vsa dodatna vprašanja v zvezi z vračili za pravne osebe prosimo pošljite na info@foto-klik.si


Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. (To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.)


Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.


Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-mail naslovu: info@foto-klik.si ali preko telefonske številke 041-722-884 na kateri smo dosegljiv od ponedeljka do petka (10-19h) ter soboto (8-13h).