Postopek nakupa

Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. O potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odposlano
Ko je blago odposlano, ponudnik pošlje elektronsko obvestilo kupcu. Kupec lahko blago pričakuje v roku 1-2 dni (Slovenija).

 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.


Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe

tehnični postopek za sklenitev pogodbe:

Dodajanje izdelka v košarico (s klikom na gumb "V košarico" bo vaš izdelek dodan v košarico)

hiter pregled košarice in gumb "POJDITE NA BLAGAJNO"

Pregled košarice in možnost zaključka nakupa z gumbom "NADALJUJTE NA PLAČILO"

Nakup in zaključek naročila z gumbom "ODDAJ NAROČILO".


Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo ima možnost pregleda nakupovalne košarice, kjer lahko spreminja količino izdelkov ali jih odstrani iz košarice. 

Zgoraj desno kliknite na košarico, nato izberite PREGLED IN UREJANJE KOŠARICE. Pod Rubriko KOLIČINA lahko kupec napake popravi z izborom funkcije + (Dodaj količino), - (Odštej količino) ali gumb x (Odstrani iz košarice).

 

V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani (POJDITE NA BLAGAJNO).

Tukaj stranka izpolni svoj naslov za dostavo (ter naslov za račun), izbere način pošiljanja, način plačila ter v povzetku naročila pregleda svoje izdelke.  Nakup zaključi s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO. V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo
na elektronski naslov info@foto-klik.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.